when i found you

Det är svårt att hindra tankarna när man sitter uppe och försöker bli trött. Det är 1000 och åter 1000 tankar som kommer, men mycket handlar om min framtid,det förflutna och vänner.
När det gäller det förflutna så vet jag att jag har förändrats och växt mycket som människa,men att det förflutna har satt sånna djupa sår i mig,kan jag inte riktigt förstå. Livet går ju vidare vilket jag accepterar och vill.
Min framtid ser jag ljust på, jag kommer nog att få det liv jag önskar till en viss del. Det är nog dax att bli vuxen nu. Visst man har ju alltid ett val, att stanna kvar och leva det liv man har levt men det är inget jag vill iallafall..
När det gäller vänner har det varit många som "kommit och gått". Vissa saknar jag ibland så det gör ont i mig. Vissa har gjort så mycket för mig men det gick fel på vägen och där tog det även slut. Men dom flesta vännerna jag haft och inte har kontakt med idag önskar jag all lycka i livet.




Kommentarer
Postat av: toni

är glad för din skull och kommer alltid sakna dig men jag ska försöka hällsa på :) kram vännen

2010-01-12 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0