We walk on water

Ja ni , satt just och bara blev så dära irriterad på alla vidriga personer som faktiskt får finnas. Usch jag blir äcklad, förbannad.  Är det något som jag alltid har hatat så är det falskhet, oretvisor och människor som tror att dom är någon jävla diktator o kan bestämma över andra.


Annars idag har jag inte gjort alls mycket kolla på en riktigt bra film förut Dreamer som handla om en gallopp häst :) Jag vill så gärna upp på häst ryggen igen. Jag saknar percis ALLT som har med hästar att göra.
Nej om ja skulle försöka orkar med något vettigt idag ?



Kommentarer
Postat av: natalina

SEMEL <3 jag älskar dig :)

2010-02-09 @ 12:19:17
URL: http://natalina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0