Total stopp

Jag börjar bli riktigt irriterad då vårat avlopp i slasken har varit totalt igenproppat. verkligen inget har hjälpt. Det har släppt någon gång av sig själft men inte ofta. Så nu har vi inte kunnat diska på typ 2 dagar vilket är riktigt irriterande..

Men annars idag så har det varit en helt ok dag, vi var på sibylla och käka med pappa sen till bror o linda där ja goosa med Mikey o töla o drack kaffe med Linda.. Riktigt trevligt :) Sen var vi hem till mamma och pappa där vi bl.a tog ut granen, känns ju lite tråkigt att plocka ut den då jag tycker julen är riktigt mysigt.. Men det kommer ju fler som tur är :) Och nästa jul ska jag pynta och ha en riktigt gran här :) Sen hoppas ja att de kommer fler fina överraskningar under året ;)

Under veckan händer det väll lite saker b.la ska ja ju till mitt jobb på onsdag och få se lite vad dom har för dailer och sånt antar ja :) Imorgon ska jag ringa till bilskolan o fixa riskettan..

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Johan Falk :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0