Svart på vitt

Ja torsdag idag då, man blir ju totalt vilsen när man går hemma. Men snart är det slut med att vara slapp och gå hemma vilket känns riktigt bra :)


Idag är jag iallafall piggare det går åt rätt håll, kanske att min o älsklingens promenad gjorde susen igår :P Hahha fast det var typ -24 ute . Fy fan vad kallt det var. Har iallafall hunnit med en morgonpromenad med Ruffe och några koppar kaffe :) (cigg oxå men det fattar ni nog.)


Vill ju även berätta att jag mår så himmla bra nu och livet känns som det tar en vändning åt rätt håll, mycket är tackvare Björn♥ Hanhar gjort så mycket för mitt välmående. Det som var innan vill jag inte ens tänka på vi alla gör ju våra misstag, stora som små.. En sak är säker jag vill ALDRIG mer att någon ljuger och förstör mig på det sättet. Och det lär ju inte vara någon risk heller.


Men nej om jag skulle käka lite frulle och sen bädda sängen, plocka kläder och sen duscha och fixa iordning mej lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0