Some one like you

Ja ni fredag då. Idag har ja väll inte gjort värst mycket. Vi var och handla förut sen gick ja ut med rufus. Men blir inga överdrivet långa promenader då det är fööör kallt ute. Ärligt jag fryser nästan ihjäl, men sen har jag även varit fruktansvärt dålig på att ha tillräckligt med kläder på mig :P

Sen har vi städat och jag bäddade rent i sängen med lakana vi fick i julklapp ytterst fint :)
Vi ska göra hemmagjorde hamburgare mumma* Sen blir det mys i soffan ikväll..
Imorgon kommer Björns barn och hälsar på :) Jag längtar så tills dom kommer börja sova här sååå mysigt..


Får se vi kanske åker till humle imorgon beror på hur pappa mår. Annars har jag inte så mycket planer denna helg. Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0