Some day

Ja ni igår gick det bra var en massa information att ta in :P I dag ska vi få produktinfo och tror vi ska ta det första samtalet vilket är det värsta, usch vad nervös när ja skulle ta mitt första samtal på Pec .. Men bara man får det överstökat så känns det bättre. Man kan gämföra det med typ om man ska hoppa för första gången från 5:an i badhuset. Minns ni hur det kändes i magen? Då förstår ni hur ja kommer känna idag (om vi nu börjar ringa vill säga). ^^

Sitter och tittar ut genom förnstret och en lycka spreds sig genom kroppen, nästan så jag börjar gråta av lycka :P Det känns så skönt att jag har tagit mig ur all skit och kommit dit jag är idag. Jag är glad för att jag lever ett så normalt liv som jag gör. Att allt går åt rätt håll. Tack för att jag har den styrkan jag har , vilket jag har fått av mina föräldrar :P Hahah låter som vääärsta grejen men ja det är det. Det är ju inte alla ni som läser min blogg som vet om allt, och det behöver ni inte heller. Men garanterat att någon av er vet. Och jag tror ni håller med mig.


Nej nu ska ja klä på mig och bege mig mot stationen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0