Red light spells danger

Idag har jag varit flitig och pigg :D Har knappt känt av bivärkningarna, lite yr en sväng men det gick snabbt över. Jag har dammsugigt och dammat hela lägenheten :D Sen har jag målat på ett lager till på ramarna + lagt på nytt lager på dom som var lite slitna. Har även vikigt tvätt o lagt in  :P Så jag har varit riktigt huslig.. Hahha, annars är det väll Björn som står för det mästa?! Eller ja iallafall matlagning och diskningen ;D  Mamma var är och åt med oss idag, sen var vi upp till mormor o morfars lägehet och rensade ur sånt som inte kan bara stå i 2mån nu när dom är på cypern.. Skulle inte vara fel att få åka utomlands. Åååh jag ska spara nu när jag börjar jobba så jag och älsk kan åka en vecka kanske till hösten? :)


Ja ni och imorgon ska jag ju till mitt nya jobb på introduktion spänande ^^ Hoppas jag börjar jobba redan på torsdag :D Pengspengspengs ;) Jag vill ju så gärna fixa mitt hår , för nu ser det ut som någon jävla man el typ hamster på huvet ? Hahah nej men jag kan inte fixa håret överhuvudtaget som det ser ut nu...


Nej nu ska ja käka lite pizza sen ska ja nog ringa Mia och sen blire lite plugg ( nu jävlar ska jag fixa det.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0