Livet på en pinne

Ja ni för mig har det varit tisdag heeela dagen hahah men tur är väll de att jag inte har haft rätt haha.. Men men , idag kom pappi o käka lunch med oss, sen har vi varit iväg och köpt reflexväst åt Rufus. Kanske jag ska lägga upp kort på honom när han har den? :) Har även tagit långpromenad och tvättat idag. Har även börjat måla mina ramar som jag köpte på Ikea. Dom var ju träfärgade och jag ääälskar svarta ramar :) Så ja svart fick det bli.
Imorgon vet jag inte riktigt vad det blir men det är iallafall typ "sista" dagen ja går hemma GÖTT, jag gillar verkligen inte att bara gå hemma och dra nu när jag faktiskt mår relatift bra..

Det som gör att jag skriver relatift är att jag har äckliga biverkningar på min nya medecin. Men jag hoppas verkligen att dom försvinner snart, för annars vet jag inte vad ja ska ta mig till.


Nej om jag skulle ta o lyssna på lite musik o försöka bli trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0