Fryser arslet av mej

Ja ni fy fan vi har bara 15.5 grader här inne, för pannan krånglar så i huset vi bor. Så alla vi som bor här har svinkallt. Men hyresvärden kom med ett eliment åt oss nu + att vi har fått lånat ett av mamma o pappa. Annars idag så tvättar vi och sen igår när vi var inne på IKEA så köpte vi ett vitrinskåp som vi har bråkat med idag men det blev kanon bra. :)
För 1500kr har vi fått riktigt mycket på ikea :) dock ingen säng men det kommer..:) Vi har det annars riktigt fint..

Igår var jag ju på jobbintervju och jag fick jobbet :) så på onsdag ska jag på introduktion och sen är det ju provanställning i 2 veckor och går det bra blir det vidaranställning :D jag e överlycklig att ha fått jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0