En annan tid

Ja ni nu sitter jag här igen och jag skriver faktiskt för Lindas skull ;) haha nee men ärligt måste berätta något ruggigt roligt för er..
Igår när ja skulle ringa och beställa pizza så blev det totalt fel..
-Kvarngatans pizzeria
-Ja jag vill beställa en caprisiosa med kebab
(Björn står och tjatar på mig att han vill ha gris kött på.)
-Ja okej var det bra så?
-Nej en hawaii oxå med mild sås.
-Okej så en hawaii oxå?
(björn tjatar om griskött.)
-Nej jag vill beställa en gris med blandad sås.
Det blir knäpp tyst i luren och jag börjar gapskratta. Ärligt jag skämdes så ja trode ja skulle dö...
Det blev totalt fel och roligt var de som fan oxå.


Ja ni imorse när vi skulle ta tåget till kristinehamn tror ni inte vi missar de då? ghaaa va irriterande, det var för lång kö inne på stationen så vi skyller allt på dom helt enkelt. :P

Nu sitter ja och lyssnar på musik o peppar mig själv inför jobbet för idag ska ja fan ääääga över alla ^^

Satt o tog fruktansvärt roliga kort med webcamen förut ska lägga upp några. Tror el vet att Linda kommer skratta ihjäl sig ;) Så det är tillägnat dig dom hära bilderna..










Kommentarer
Postat av: toni

ASG HAHAHA ville du beställa en gris hehe lol shit asgarvar när jag läser detta hehe

2010-01-19 @ 00:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0