Dålig uppdatering

Ja dålig uppdatering i vanlig ordning ;) Men har haft fullt upp med flytt och allt. Men nu har vi verkligen kommit iordning här hemma , är riktigt fint .. Får lägga ut kort så ni får se.. Idag har vi haft besök av Björns syster Karin med familj. Va mysigt jag och karin var ner på sunne en sväng, där jag fixade bredband från 3 och sen handla jag lite en jätte fin BH , ett par string och lite annat ..

Imorgon ska vi till karlstad ja ska på jobb intervju , sen ska vi till IKEA och handla ett vitrinskåp och lite annat, sen vidare till kristinehamn, kolla post m.m.. Har även fixat i barnens rum så jag hoppas att vi får börja ha dom hos oss iallafall varannan helg... :) myspys.. Lite svårt att låta bli att bli lite bebis sjuk när man har en massa småttingar runt sig.



Annars så känns livet bra, jag och Björn har det bra tillsammans , är ju så fruktansvärt glad att jag har honom.


Nej nu ska jag göra nått annat får se om min uppdatering blir bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0