Close My Eyes Forever

Ja vad dagarna går fort när man bara går hemma. Idag var björns barn här och hälsa på :) Va roligt att träffa dom idag var det verkligen fullfart...
Jag var även ut på en rask långpromenad med rufus, får nog ta och bli sånna varje dag och speciellt nu när jag börjar bli friskare, är bara vider slemmet som ska upp och bort från min kropp så är jag friskare än någonsin..


Inatt låg jag och peppa mig själv inför körkortet, tänkte på allt det possetiva, tyvärr så har ALDRIG plugga varit min starka sida, vilket faktiskt är riktigt synd eftersom man får lida för det när man blir äldre.. Så jag önskar iallafall mina barn ( när ja nu får det :P) att dom ska ha det lättare med plugg än jag. Jag önskar alla människor det faktiskt :P haha...


Imorgon ska vi åka till humle. ska bli skönt att komma ut dit ett par timmar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0