Vilsen

Ja jisses jag blir totlat vilsen när det är massa helg så här. Men det är Söndag och imorgon ska jag till Kristinehamn och packa,packa o åter packa. :) Vi kommer om nu allt går som vi vill, flytta redan i början av denna vecka :) Det ända är bara att de känns som det är 10000mil mellan Kristinehamn o Sunne i sånna hära situationer.. Men men allt löser sig :P
Så då vet ni vad jag kommer syssla med denna vecka. Flytt ^^


Idag har vi varit hos Fredrik och Linda o haft en liten julafton för Tim då han var sjuk på jul :( Men glad blev han iallafall för alla julklappar. :)
Sen har jag pussat MASSA på Mikey och Olivia<3 myspys med massa bebisar. Jag blir så bebissjuk .. Nästan så jag skulle vilja ha en egen nu :P Men det får allt vänta nått år..

Nej nu ska jag fortsätta se på filmen Underbar och älskad av alla! på 4:an ( det är ju det jag är ;)




Tim och Tomten Vem kan det vara som är tomten :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0