Massa film och mys

Ja söndag nu då el ja den är ju faktiskt slut nu :P Hahah idag har jag och älsk varit och ätit på Roma , det var riktigt gott :) Lite söndags mys .. Sen har vi kollat på massa filmer och myst :) (Massa wallander el ja 3st olika) Imorgon el ja nu när ja vaknar så har jag lite att fixa med vi ska ju även börja packa är de tänkt :) Så att vi någon gång kan börja flytta till våran fina lägenhet... :)








Så lång tid har gått, och inga såna känslor kvar. Men jag hade inte fel, allt stämde. Finns ingen i hela mitt liv som ska få förstöra mig så igen. Jag reste mig tack vare att jag orkade se framåt, tack vare att jag träffade Björn. Han mötte mig för den jag var. En vänskap som var så stark att den blev till Kärlek, en kärlek som är starkare än stål. Men en sak, om jag någonsin skulle få chansen att spola tillbaka tiden skulle jag göra det ogjort. Skulle jag kunna spola tillbaka tiden skulle jag inte tvekat, för dom djupa såren du gjorde i min själ skulle inte en person i hela världen få gå ostraffat ifrån, och nej inte ens du. Fast du är en sån liten äcklig vidrig person....






Björn, du är verkligen mitt ljus i livet. Min stötte pelare. Min älskade Björn vid dig vid min sida kan jag klara allt. Dina ord får mig att bli varm av lycka. Jag älskar dej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0